lunes, 25 de agosto de 2008

T€ ®ØMÞ΀®ØN €L ©Ø®ÃZØN ÃLGÙNà V€Z, $€GÙ®Ø $Î!...

©üåndø ålgüîën të ®ømÞë ël çø®åzøn, åvëçë§ §ë §îëntë qüë §ø§ ün ƒ®åçåzådø ¥ müçhå§ çø§å§ må§, §ëgü®åmëntë §ëntî®å§, t®î§tëzå, Ãüngü§tîå, dølø®, ƒ®ü§t®åçîøn ¥ hå§tå lå§tîmå Þø® vø§ mî§mø! ë§ø §î ë§tåßvå§ Mü¥ çølgådø.

Hå¥ müjë®ë§ qüë të lå§tîmån §î d宧ë çüëntå, ¥ vø§ llø®å§ Þø® ëllå...

Hå¥ ålgünå§ qüë të qüë®îån, Þë®ø qüë çøn ël tîëmÞø ¥å nø të qüîë®ën må§, jëjëjë ë§tø nø ë§ nådå ën çønt®å dë lå§ müjë®ë§, åünqüë ë§ø Þå®ë§çå, Þë®ø §înçë®åmëntë, nø, §ølø ë§ ünå ƒø®må dë ë×Þ®ë§å®më, nø Þën§ë§ qüë ë§tø¥ dåndø lå§ nøtîçîå§, §î nø qüë ë§ mî lëngüåjë..

$ë qüë më ëntëndë®å§, Þø®qüë müçhå§ vëçë§ ålgüîën §ë ënåmø®å dë ålgüîën ¥ ë§të nø ë§ çø®®ë§Þøndîdø, §ëgü®ø të å Þå§ådø, §ëgü®ø §î Të åh Þå§ådø tåmßîën qüë hå§ vî§tø å lå Þ뮧ønå qüë qüë®îå§ håçîëndø çø§å§ qüë nø ë§Þë®åßvå§ ål mënø§ vø§!...

Nø§ düëlë §ë qüë të düëlë vë® ë§ø, çømø å tødø§, lå Þ®ëgüntå ë§ §î të lø ån hëçhø?? ç®ëø qüë åh çådå ünø lë å tøçådø.

€§ø tënîëndø ën çüëntå qüë §ëå§ ®å®ø ¥ qüë müçhå§ vëçë§ lå§ Þ뮧ønå§ të tømën çømø îdîøtå...

åmî lå må¥ø®îå dë lå§ Þ뮧ønå§ më ån tømådø çømø ün çømÞlëtø îdîøtå ¥ tålvëz åvëçë§ lø §ëå... Þë®ø §ø¥ ün Îdîøtå ®å®ø F€LÎZ!!!...

Lø§ ø®dënådø®ë§ më çålmån, më dån ålgø nüëvø, Þåz, ßüënø ë§ø ç®ëø qüë ë×Þlîçå ël Þø®qüë më gü§tå ë§tå® åqüî... hå¥ vëçë§ qüë ¥ø ënçüënt®ø ën lå wëß må§ dîv뮧îøn qüë §ålî® ållå åƒüë®å çøn lå§ dëmå§ Þ뮧ønå§ ¥ dîvë®të ø §ë® nø®mål.

Mî ƒåmîlîå, §î §ë Þød®îå llåmå® å§î, më llåmån ®å®ø, ç®ëø qüë ünø§ hå§tå më tømån çømø îdîøtå çømø ël ®ë§tø, jëjë €§ø ë§ Þå®të dë mî tëmÞë®åmëntø çüåndø tødø§ §ålën tålvë§ ¥ø Þ®ëƒîë®å qüëdå®më åqüî Þø®qüë më gü§tå ¥ Þø®qüë Þ®ëƒîë®ø ë§tå® $ølø, nø më ëntîëndø åvëçë§, nø ëntîëndø Þø®qüë §ø¥ å§î, Þë®ø ålgø §î ëntîëndø, §ø¥ ƒëlîz, åmî månë®å Þë®ø §ø¥ ƒëlîz.

Më dîvîë®tø å mî mødø, tålvë§ nådîë më llëgüë åh ëntëndë® ål çømÞlëtø ålgünå vë§, Þë®ø nø §ø¥ Þ뮃ëçtø, §ø¥ çømø müçhå§ øt®å§ Þ뮧ønå§, §ølø çøn ålgünå§ çø§å§ dîƒë®ëntë§, ë§çüçhå ë§tå çånçîøn qüë Þø® lø qüë ëntîëndø të håßlå ün Þøçø §øß®ë lø dë Þ뮃ëçtø§.
$îmÞlë Þlån Þ뮃ëçt

Nø §ømø§ Þ뮃ëçtø§ ¥ tålvëz nø§ dåñëmø§ ünø§ å øt®ø§, Þø® ë§ø, Þø®qüë nø §ømø§ Þ뮃ëçtø§, §ølø ålgünø§ tënëmø§ çüålîdådë§, çø§å§ dî§tîntå§ dë lø§ dëmå§, ®å®ø§, îdîøtå§, ë§tüÞîdø§, tødø§ §ømø§ îgüålë§, Þë®ø ålå vëz dîƒë®ëntë§. Vø§ §åßë§ dë lø qüë håßlø...

Øjålå ¥ më ållå§ ëntëndîdø ün Þøkîtø, ¥å qüë ë§ø ë§ lø îmÞø®tåntë.



$ålü2



No hay comentarios:

gifs.com